fredag 8 april 2011

Tänk så var de fredag igen :) myss.. Denna vecka har jag som sagt skolat in min lilla skrutt på dagis och de har gått kanon bra, hon verkar stor trivas och vill inte gå hem när man hämtar :) Idag så ska jag o andreas åka iväg på en underbar kryssning till Tallin, de e min födelsedags present till han :) de skulle bli en överaskning och jag lyckade hålla mig ganske så länge innan jag talade om de hehe. Men jag har som sagt längtat som en tok till denna helg, ska bli skönt med en liten mini semester :) men de som e lite oroande är att de blåser ju storm ute på havet sa dom i morse på vädret :/ men vi får hålla tummarna att de går bra ändå. Mamma/mormor och Göran kommer ut hit och bor under helgen, för att hjälpa oss med molly o katten :) så tusen tack till dom för den hjälpen :) Ja och sen innan jag slutar skriva måste jag ju passa på att skriva GRATTIS till Lone och Fredrik som fick en söt liten son igår :) Ha en trevlig helg alla.

1 kommentar:

  1. Tack för att vi fick vara hos er och ta hand om våran lilla älskling....har njutit hela helgen kan jag lova....mycket gunga har det blivit:o))

    SvaraRadera